Elfelejteni hazamenni
Te miért szereted Budapestet? 11. rész

beni.jpgBánki Beni

Azt szeretem a legjobban Pestben, hogy rengeteg váratlan szituációba tudok keveredni. Nem tudom eltervezni, hogy mit fogok csinálni. Folyamatosan nyüzsög a város, mindig történik valami, érezhető a spontaneitása az egész helynek. Olyan emberekkel találkozom és bulizom, akiket példaképnek tekintek és az egész olyan mintha kilépnék a megszokott világomból és egy filmbe csöppennék.

Nagyon szeretem a belvárosi részt, az Akváriumot és a Deákot, pont azért mert itt van a legtöbb fiatal, pezseg az élet és csak úgy szimplán király az egész.

Már megtörtént, hogy úgy volt, hogy másnap hazamegyek, mivel továbbra is Pécsen lakok (szóval az ingázás mindig egy megoldandó kérdés). Mégis annyira magával ragadott a város atmoszférája, hogy végül még három napig itt maradtam...

Összességében imádok itt lenni és lassan második otthonomként tekintek a városra, ami nem is csoda, hiszen az elmúlt hónapokban szinte már hetente fordultam meg itt. Karácsonykor történt, hogy felutaztam egy karácsonyi bulira és végül úgy mentem vissza Pécsre, hogy nem is feküdtem le aludni, hanem elcsíptem az első vonatot és azzal mentem a másnapi ZH-mra a pécsi egyetemen.

Ami még nagyon friss és intenzív élmény és szintén Pesthez köthető az a Red Bull Pilvaker, ahol több, mint 10.000 ember előtt léphettem fel és az az embertömeg, ami általában csak örvénylik körülöttem a városban, illetve annak egy töredék része, ott egyszerre volt jelen. Fantasztikus érzés volt.

Te is Budapest rajongó vagy? Vedd fel velünk a kapcsolatot (explorebp.insta@gmail.com), ha szívesen mesélnél róla egy ehhez hasonló, kötetlen mini-interjú keretében! :) 

Instagram oldalunkat a többi képpel itt találod

Előző bejegyzés: itt

A bejegyzés trackback címe:

https://weexplorebudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr4114813210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Explore Budapest

Budapest-rajongók blogja Budapest-rajongókkal

Friss topikok

  • arabok balrol: en viszont nem szeretem az itt dolgozo franciakat, sunyi kis trogerek (2019.04.10. 11:23) Franciásan élni...
süti beállítások módosítása