Igazi piacon vásárolni
Te miért szereted Budapestet? 5.rész

zoldsegeslany.JPGRéka, Központi Vásárcsarnok

“Imádom Budapestben, hogy ilyen szép, gyönyörűek az épületek, a hidak, egyszerűen minden. Csak a túl sok turista zavar, néha idegesítőek. Mikor idejönnek általában kedvesek, ha beszélnek hozzám, de sokszor nagyon értetlenek és bunkón viselkednek. Megnyomkodják az árut, azt hiszik, hogy csak azért, mert nem otthon vannak, bármit szabad csinálniuk. Régen ez egy nagyon jó piacnak számított, de mostmár a sok turista miatt nem feltétlenül a legjobb hely, túlságosan látványosság szerepet vett fel.

Itthoniak már nem is annyira járnak ide, leginkább szombat reggel jelennek meg az idősek feltankolni a hétvégére, ők viszont elég kötekedők és kritikusak tudnak lenni. Egyébként szeretek itt dolgozni, a szüleimé a bolt, én az egyetem mellett segítek be nekik. Most, hogy beindul lassan a turistaszezon kezdenek kicsit sokan lenni, de nem bánom, mert legalább van pörgés. Nem vagyok rá büszke de a kedvenc helyeim a sznob kávézók, például a Starbucksot nagyon szeretem. Az egyik kedvenc helyem az Egyetem tér, ahova egyébként egyetemre is járok az ELTE jogi karára, a Károlyi kertet nagyon szeretem. Kedvencem még a karácsonyi vásár a Bazilika előtt, és nyáron a Városligetben a csónakázós rész, vagy a Margit-szigeten lángosozni. Igazából nehéz kedvenc Budapesti helyet mondani, mert a város egészét imádom. ”

 

Te is Budapest rajongó vagy? Vedd fel velünk a kapcsolatot (explorebp.insta@gmail.com), ha szívesen mesélnél róla egy ehhez hasonló, kötetlen mini-interjú keretében! :) 

Előző bejegyzés:itt

A bejegyzés trackback címe:

https://weexplorebudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr6814739235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Explore Budapest

Budapest-rajongók blogja Budapest-rajongókkal

Friss topikok

  • arabok balrol: en viszont nem szeretem az itt dolgozo franciakat, sunyi kis trogerek (2019.04.10. 11:23) Franciásan élni...
süti beállítások módosítása