Rólunk

viola.jpg

Viola

Sziasztok! Viola vagyok a Corvinus egyetem végzős, marketing mesterszakos hallgatója. Már több, mint 1 éve gondolkozom azon, hogyan lehetne a Budapest iránti rajongásomat blog formájába foglalni, és ugyan eddig még csak egy Instagram oldalig jutottam…úgy néz ki most végre sikerülni fog! A mi kis fővárosunk nemcsak gyönyörű, de telis-tele van történetekkel, titkokkal, zártnak látszó, de valójában nyitott vaskapukkal. Ha külföldön járok, a kedvenc részem mindig az, amikor céltalanul bolyongok a környéken, és azt gondolom, talán fel sem tűnik senkinek, hogy turista vagyok. Aztán, ha hazaérek mindig rádöbbenek, a legszebb még mindig Budapest! És a legjobb rész? Nem ciki néha turistának lenni a saját városodban sem! :)

 


dori_kisebb.png

Dóri

Sziasztok! Dóri vagyok, marketing mesterszakos hallgató a Budapesti Corvinus Egyetemen. Tanulmányaim alatt kétszer is volt lehetőségem fél évet külföldön tanulni, és bár imádok világot látni és új helyeket megismerni, egyik esetben sem bántam, amikor a szemeszter végén haza kellett jönnöm. Ennek pedig az az oka, hogy imádom Budapestet, és imádok itt élni! Bármerre jártam, eddig egyik város sem vehette fel számomra a versenyt Budapest szépségével és hangulatával, éppen ezért kíváncsian várom, hogy a jövendőbeli interjúalanyaink ugyanígy vélekednek-e. :)

 


mariann_jo.jpg

Mariann

Sziasztok! Mariann vagyok, társaimhoz hasonlóan én is marketinget tanulok a Budapesti Corvinus Egyetemen. Szenvedélyem az utazás és más kultúrák megismerése, éppen ezért többször dolgoztam vagy tanultam már külföldön, amikor csak lehetőségem volt rá. Nagyon könnyen beleszeretek egy-egy új városba, országba és sokszor éreztem már azt, hogy megtaláltam a második otthonom, első helyen azonban mindig Budapest marad. Annyi csodás hely van a világon, de van abban valami varázslatos, ahogy hazatérve a repülő kis ablakán megpillantja az ember Budapest hidait a Dunán. Alig várom, hogy kutatásunk során újabb és újabb csodáit fedezhessük fel együtt!

      

akos.jpg

Ákos

Sziasztok! Ákos vagyok, Marketing mesterszakos hallgató a Corvinus egyetemen. Számomra vitathatatlanul Budapest a legizgalmasabb és legszebb város. Tökéletes arra, hogy kikapcsolódjak, tanuljak, új embereket ismerjek meg, sportoljak és így tovább. Gyakorlatilag nincs olyan tevékenység amire ne lenne itt lehetőségem (leszámítva talán a mélytengeri búvárkodást, de azt el tudom engedni). Úgy gondolom nincs érdekesebb dolog annál mint, hogy milyen történetet hordoz magával egy-egy ember. Budapest számtalan csodát rejt, ahogy az itt élők is, kövess minket  a következő hónapokban és ismerj meg néhányat ezek közül.



A bejegyzés trackback címe:

https://weexplorebudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr1814643258

Explore Budapest

Budapest-rajongók blogja Budapest-rajongókkal

Friss topikok

  • arabok balrol: en viszont nem szeretem az itt dolgozo franciakat, sunyi kis trogerek (2019.04.10. 11:23) Franciásan élni...
süti beállítások módosítása