Riksával bejárni a várost
Te miért szereted Budapestet? 4.rész

lrm_export_454593351710926_20190311_002631144.jpegTibi,  a budapesti riksások királya

“Egyszer Bud Spencer unokaöccsét vittem, ő is pont olyan dagadt és szakállas volt, mint a nagybátyja. Azt mesélte, hogy még kisfiú volt, mikor Bud Spencernek már megvolt a nyomozós filmje, és hogy ő ezért lett nyomozó és Máltán lakik, csak itt nyomoz Budapesten egy nagyon titkos ügyben. Én vittem el párszor peepshowra is, nekem kellett neki fordítani, mert elég speciális dolgokra volt kíváncsi és a lányok nem beszéltek angolul.

Azoknak akik beszállnak hozzám az egész várost meg szoktam mutatni a Parlamenttől a Bazilikáig, tudom a legfontosabb történelmi adatokat és érdekességeket, ezeket el tudom angolul mesélni az utasoknak. Tök jó, hogy a látnivalók ilyen közel vannak egymáshoz, max fél óra alatt be lehet járni a legfontosabbakat. Nagyon sokan érdeklődnek a Szimpla és a romkocsmák iránt, de én az éjszakában már nem dolgozom, mert elegem lett, brutális, hogy mi zajlik például a VII. kerületben. Balhék, áldrogok, egyszóval elegem lett abból a környékből és életmódból. A legrosszabbak a részeg angol turisták, néha elég bunkók tudnak lenni, sokszor ráálltak a riksára és beszakították, vagy más kárt tettek benne. Jelenleg 75-80%-ban izraeli turisták ülnek be hozzám, nagyon szeretik a riksákat. Szerintem elég fontos lenne hangsúlyozni, hogy a riksa még mindig az egyik legkörnyezetkímélőbb városnéző megoldás.

Te is Budapest rajongó vagy? Vedd fel velünk a kapcsolatot (explorebp.insta@gmail.com), ha szívesen mesélnél róla egy ehhez hasonló, kötetlen mini-interjú keretében! :) 

Előző bejegyzés:itt

A bejegyzés trackback címe:

https://weexplorebudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr3014726519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Explore Budapest

Budapest-rajongók blogja Budapest-rajongókkal

Friss topikok

  • arabok balrol: en viszont nem szeretem az itt dolgozo franciakat, sunyi kis trogerek (2019.04.10. 11:23) Franciásan élni...
süti beállítások módosítása