Táncolni a Bazilika előtt
Te miért szereted Budapestet? 3.rész

lrm_export_454569183694905_20190311_002606976.jpeg

Ferenc, Bazilika

“Amit imádok ezen a téren, hogy itt megjelenik a világ minden nemzete. Én azt szeretném, hogy ide mindenki boldogan jöjjön vissza felfedezni a mi értékeinket! Ehhez persze szükséges az, hogy a magyar emberek újra nyitottak és befogadóképesek legyenek.

Minden ember egy családhoz tartozik, nekem a szívügyem, hogy ezt mindenkivel megértessem és ezzel hozzájáruljak ahhoz, hogy ide szívesen jöjjenek vissza az emberek. A befogadást kell hangsúlyozni, hiszen ez a mi egyik legnagyobb értékünk, persze a kulturális értékeink mellett!

6-7 nyelven beszélek, ami jól szokott jönni, mikor idejönnek hozzám a turisták beszélgetni. Egyszer egy perui csoport járt itt, idejött hozzám közülük egy csávó, hogy játszani szeretne a harmonikán, aztán idehívta az összes csapattagot és elkezdtek táncolni. Ezután a közelben állók mind megkértek, hogy a saját nemzetiségük stílusában is zenéljek! Én játszottam, ők táncoltak, óriási buli lett a végére! 

Nagyon szeretem, amikor a világ minden tájáról idejönnek hozzám, és én örömet tudok szerezni.. és beszélgetni! Ehhez mind a zene adja meg az alapot és a lehetőséget, amit szeretek kihasználni.”

Te is Budapest rajongó vagy? Vedd fel velünk a kapcsolatot (explorebp.insta@gmail.com), ha szívesen mesélnél róla egy ehhez hasonló, kötetlen mini-interjú keretében! :) 

Előző bejegyzés:itt

A bejegyzés trackback címe:

https://weexplorebudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr4314682944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Explore Budapest

Budapest-rajongók blogja Budapest-rajongókkal

Friss topikok

  • arabok balrol: en viszont nem szeretem az itt dolgozo franciakat, sunyi kis trogerek (2019.04.10. 11:23) Franciásan élni...
süti beállítások módosítása