Fotózni különleges perspektívákból
Te miért szereted Budapestet 10. rész

img_20171213_155618-01.jpegBalázs - Szabadúszó fotós

"Több nagyvárosban éltem már a világban és ez segített kibővíteni gyerekkorom „bölcsességét”. Akkor úgy gondoltam, hogy Magyarországon bár hivatalosan sok város van igazán csak Budapest az, a többi csak falu, maximum nagy falu. Aztán, ahogy megismertem a világot sok szempontból kiderült, hogy a világ nagy metropoliszaihoz hasonlítva Budapest is majdhogynem csak egy falu.

Viszont pont ez teszi annyira egyedivé és kedvessé is. Például, hogy csak a mindennapi teendőket végezve lépten-nyomon bele lehet futni bárkibe, akár ugyanúgy a mindennapjaikat élő hírességekbe is. Ahogy ez történt akkor is, mikor csak telefonálva sétálás közben összetalálkoztam Sená-val aki épp kutyát sétáltatott. Gyorsan szóba elegyedtünk és hamar kiderült, hogy sok közös ismerős és jó pár közös témánk is van. Olyan jól sikerült a csevej, hogy, mint szabadúszó fotóst felkért, hogy a legközelebbi koncertjét én örökítsem meg.

Örömmel vállaltam ezt az izgalmas feladatot, bár leginkább különleges helyszíneken szeretek fotózni vagy általános helyeken megkeresni a különleges perspektívákat. Ezért is mentem el budapesti tetőkre segédkezni felújításoknál, hogy olyan szemszögekből lássam és örökíthessem meg a várost, ahonnan sokszor még a legprofibb fotósoknak sincs lehetőségük. Így sikerül bemutatnom olyan képeit és hangulatait is Budapestnek, melyeket kár lenne nem megláttatni a várost igazán szerető emberekkel. Ezt már csak az tudja fokozni, ha sikerül elkapnom az emberek rácsodálkozásának pillanatát is, 1-1 jól sikerült képpel."

Te is Budapest rajongó vagy? Vedd fel velünk a kapcsolatot (explorebp.insta@gmail.com), ha szívesen mesélnél róla egy ehhez hasonló, kötetlen mini-interjú keretében! :) 

Instagram oldalunkat a többi képpel itt találod

Előző bejegyzés: itt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weexplorebudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr8314808570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Explore Budapest

Budapest-rajongók blogja Budapest-rajongókkal

Friss topikok

  • arabok balrol: en viszont nem szeretem az itt dolgozo franciakat, sunyi kis trogerek (2019.04.10. 11:23) Franciásan élni...
süti beállítások módosítása