Felmászni a Bazilika tetejére
Te miért szereted Budapestet? 7.rész

alexa.jpegAlexa, vlogger

A kedvenc helyem Budapesten a Szent István Bazilika és környéke, ami ilyenkor tavasszal és nyáron annyira gyönyörű! Nagyon hangulatos, nem beszélve az álomszép kilátásról a Bazilika tetejéről! Amikor felmegyek oda, mindig úgy érzem, mintha egy teljesen új világba csöppentem volna.

A legjobban azt szeretem ebben a városban, hogy nyüzsög folyamatosan és, hogy minden része gyönyörű valamiért. Viszonylag sok nagyobb fővárosban jártam már és mindenhol megvan az az egy, maximum kettő érdekes pontja a városnak, ahol egy emlékmű, építmény, valamiféle világhírű nevezetesség található. Viszont Budapest más, szinte minden egyes részén található egy olyan építmény, amilyennel más városban garantáltan nem találkozhatunk!

A munkám miatt fontos, hogy sok különleges és szép helyen készítsek tartalmakat, Budapest pedig a tökéletes helyszín erre. Így visszatekintve vicces, de évekkel ezelőtt, amikor talán 3 évente egyszer jártam Budapestre, és természetesen nem ismertem a várost, váltig állítottam, hogy soha nem tudnék Budapesten lakni. Viszont tavaly tavasztól számítva, havonta minimum egyszer több napra is kellett jönnöm a városba, és a végén már csak arra lettem figyelmes, hogy teljesen szerelmes lettem Budapestbe! Egy teljesen más képet láttam, mint előtte. Két hónapja költöztem Pestre Szlovákiából, és minden pillanatát imádom.

Úgy érzem, hogy Budapesten minden nap történik velem valami vicces. De inkább a legemlékezetesebb élményemet emelném ki, az pedig egy esemény volt, ahol nyertem egy párizsi utat! Meghívtak az egyik legjobb barátnőmmel, hogy vegyek részt egy termékbemutatón és aztán kisorsoltak a résztvevők között egy párizsi utazást! Úgy gondolom ez egy jó előjel volt arra vonatkozóan, hogy szuper dolgok várnak még itt rám.

Te is Budapest rajongó vagy? Vedd fel velünk a kapcsolatot (explorebp.insta@gmail.com), ha szívesen mesélnél róla egy ehhez hasonló, kötetlen mini-interjú keretében! :) 

Intagram oldalunkat itt találod

Előző bejegyzés: itt

A bejegyzés trackback címe:

https://weexplorebudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr6614776842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Explore Budapest

Budapest-rajongók blogja Budapest-rajongókkal

Friss topikok

  • arabok balrol: en viszont nem szeretem az itt dolgozo franciakat, sunyi kis trogerek (2019.04.10. 11:23) Franciásan élni...
süti beállítások módosítása